اگر شاغل هستید و فرد پر مشغله ای می باشید و فرصتی برای آماده کردن ناهار و شام و مرتب رفتن به باشگاه را ندارید برای وزن کم کردن هم نمی توانید برنامه ای داشته باشید تسلیم نشوید برای کمتر خوردن و بیشتر حرکت کردن نیاز به وقت اضافی در روز نیست با مقاله ی ما همراه شوید که تا نحوه ارزیابی مجدد زمانی و روش هایی هوشمند برای کاهش وزن را به شما آموزش بدهیم .

اگر بارها رژیم گرفته اید و داروهای لاغری مصرف کرده اید و هنوز اضافه وزن  دارید و ناامید شده اید با متخصصان ما در کلینیک رسپینا

تماس بگیرید .

رژیم لاغری برای کارمندان : تسلیم حجم زیاد و افکار منفی نشوید :

دکتر کاتور می گوید هر گام کوچکی که به سمت زندگی سالم تر برمی دارید مهم است اکثر مردم فکر می کنند باید روزی یک ساعت به باشگاه بروند یا برنامه غذایی سرشار از غذاهای فوق العاده داشته باشند و وقتی به این سطح نمی رسند تسلیم می شوند و دیگر ترجیح می دهند که تلاش نکنند به کل روز به عنوان موفقیت یت شکست نگاه کنید در نظر داشته باشید که هر انتخابی که می کنید یک باشگاه نرفتید دلیل نمی شود که به مقدار کالری دریافتی تان بی توجه شوید و هر چه خواستید بخورید .

حجم کمتری بخورید :

برای وزن کم کردن حتما لازم نیست غذای مخصوص به خودتان یا غذایی متفاوت میل کنید تنها کافیست کمتر غذا بخورید و کمتر غذا خوردن هم به معنای بیشتر وقت گذاشتن یا بیشتر هزینه کردن نیست بیشتر مردم در طول روز بین 1200 تا 1500 کالری نیاز دارند اگر بخواهند از راهی سالم و قابل تحمل وزن کم کنند خوردن وعده های کوچک و ناخنک نزدن به غذا بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی در طول روز است .

به اولویت ها نگاه کنید :

به آنچه در طول روز وقتتان را می گیرد عمیق تر نگاه کنید وقتی می گویید که من وقت ندارم وزن کم کنند از خود بپرسید واقعا برای چه چیزی وقت ندارید باکمی دقت می توانید مواردی را پیدا کنید که وقت را می خورند و خیلی هم مهم نیستند به این فکر کنید که شما اگر بخواهید موی سرتان را کوتاه کنید وقتی برای رفتن به آرایشگاه پیدا خواهید کرد یا اگر بیمار شوید به دکتر می روید آن هم در اولین فرصت اما برای گذاشتن مدتی کوتاه برای ورزش در طول روز و بهتر غذا خوردن مشکل دارید اگر برای مراقبت از خود وقت ندارید زمان تغییر فرا رسیده است .

استرس های خود را مدیریت کنید :

وقتی سعی می کنید و استرس را از خود دور کنید تاثیر زیادی روی دور کمرتان دارد دکتر بارتفیلد می گوید من به مراجعینم می گویم سه چیز است که با کنترل آن ها روی وزنشان تسلط پیدا میکنند غذایی که می خورند حرکاتی که انجام می دهند و طوریکه استرسشان را کنترل می کنند استرس دخالت زیادی در اشتها دارد بهتر است به دنبال این باشید که استرس را از خود دور کنید .

مقدار بیشتری فیبر بخورید :

شما باید هر روز 30 گرم فیبر مصرف کنید و این یک نکته ی مهم در کم کردن وزنتان است در یک تحقیق مشخص شد افرادی که در طول یک سال هر روز به اندازه ی کافی فیبر مصرف می کردند به اندازه ی افرادی که یک سال رژیمی پیچیده را استفاده می کردند وزن کم کردند برای کسانی که رژیم های سنگین و پیچیده را انجام نمی دهند این رژیم رژیم تنها با یک پیام بیشتر فیبر بخورید بسیار کمک می کند شما باید از غلات و میوه ها و سبزیجات و حبوبات بیشتر مصرف کنید تا احساس سیری کنید و اشتها برای رفتن به سراغ فست فودها و غذاهای ناسالم را نداشته باشید .

باشگاه را به خانه بیاورید :

اگر برای رفتن به باشگاه فرصتی ندارید و یا در خانه با بچه ها سرگرم هستید ورزش در خانه بهترین انتخاب برای سوزاندن کالری است حتما که نباید یک وسیله ی ورزشی داشته باشید می توانید از وزن بدن خودتان و نیروی جاذبه استفاده کنید و چند وسیله ی ساده که معمولا در خانه ی اکثر ما پیدا می شود مانند دمبل برای خود یک زیر انداز بیاندازید و ورزش کنید .

تا می توانید از غذاهای سالم استفاده کنید :

همیشه توصیه می شود که برای داشتن یک زندگی سالم و تغذیه ی سالم از غذاهای بسته بندی شده دوری کنید اما بعضی غذاهای منجمد و یا نیمه آماده کمک می کنند تا یک وعده ی سالم را در زمانی بسیار کم برای خود آماده کنید مرغ نیمه آماده بخرید پوست آن را بکنید و روی سالاد استفاده کنید و یا از سبزیجات نیمه آماده هم می توانید استفاده کنید . البته می دانیم که بعضی از این غذاهای نیمه آماده نمک زیادی دارند حتما قبل از خرید برچسب روی آن را نگاه کنید اگر به رستوران هم میروید دقت کنید انتخاب سالمی داشته باشید .

تعطیلات آخر هفته را مدیریت کنید :

برای آخر هفته های خود برنامه ریزی داشته باشید حتی اگر شغلتان نیازمند گذاشتن زمان بیشتری است با اینکه بیشتر ما برنامه ای فشرده داریم اما با این حال بیشتر برنامه ها قابل پیش بینی است از این ویژگی استفاده کنید و زمان هایی را برای خرید غذاهای سالم اختصاص دهید مقداری شام و ناهار برای طول هفته آماده کنید و تصمیم بگیرید هر روز چه چیزی باید بخورید . سعی کنید بیشتر ورزش کنید و اگر آخر هفته را 120 دقیقه ورزش کنید در طول هفته برای پر کردن 150 دقیقه زمان زیادی لازم ندارید .

حتما خواب کافی داشته باشید :

اگر وقت برای کافی ندارید و صبح ها خیلی زود از خواب بیدار شوید و  شب ها دیر بخوابید تا کارها را انجام دهید هر چقدر هم که رژیم بگیرید و ورزش کنید نتیجه ی عکس می دهد و باعث می شود بدن درست عمل نکند.با کم خوابیدن ممکن است برای انجام ورزش ها انرژی بیاورید و یا هوس غذاهای قندی و پرچرب کنید که باعث می شوند بیدار بمانید اما این خوراکی ها شکم و پهلو را بزرگ می کنند .

برای داشتن برنامه ی غذایی مناسب سن و بدن خود با تیم حرفه ای کلینیک رسپینا

تماس بگیرید .


مشخصات

  • دانلود + ادامه مطلب (منبع اصلی)
  • کلمات کلیدی: غذاهای ,ورزش ,داشته ,رژیم ,ندارید ,استفاده ,داشته باشید ,استفاده کنید ,ورزش کنید ,نگاه کنید ,نیمه آماده
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارشدهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

در جستجوی خوشبختی دانلود مقاله تحقیق طرح توجیهی گزارش کارآموزی پروژه دانشجویی آموزش علوم پزشکی(Medical Education) بهترین آهنگ پیشواز مقالات آموزشی صنعت فلز خورشید را بیدار کنیم مرجع کنکور ایران قربانی اشرف ( فواد بصری ) وبلاگ رسمی کلیپ دفتر غیررسمی اخبار شهر بهمن